Stamac – tyytyväisten konepaja - bstr

Stamac – tyytyväisten konepaja

Asiakas

Konepaja Stamac Oy

Projekti

Brändiuudistus

Pohjanmaan modernein konepaja loi nahkansa Boosterin käsittelyssä


Viestinnällinen ja visuaalinen identiteetti, messuosaston uudistus ja kokonaisnäkyvyyden konseptointi.

TIIMI:
Projektipäällikkö: Elina Jacklin
Viestinnän asiantuntija: Outi Myllymäki
Copywriter: Siru Lämsä
Graafinen suunnittelija: Jani Rutonen
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija: Matti Koski-Sipilä
Kuvaaja: Tuukka Kiviranta

Konepaja Stamac on lastuavaan työstöön ja tuotannon optimointiin keskittyvä palveluyritys.


Tavoite

Stamacin strategia ja prosessit olivat uudistettu aiemmin, mutta yrityksen markkinointiviestintä lepäsi edelleen vailla todellista linjaa. Niinpä uudistuksen tavoitteeksi asetettiin brändimielikuvan nostaminen samalle tasolle yrityksen muun toiminnan kanssa.


Ratkaisu

Boosteri rakensi Stamacin viestinnällisen ja visuaalisen identiteetin konseptin kilpailijasegmentissään erottuvaksi kokonaisuudeksi. Viestinnän kärjeksi nostettiin ihmiset. Stamac on konepaja, jossa on panostettu työtyytyväisyyteen. Kun työolosuhteet ovat kunnossa, niin se näkyy työviihtyvyyden kautta tuottavuudessa. Myös visuaalisuudessa on tuotu esille tekijöitä työssään.


stamac_kutsu
stamac_logot

Konepaja voi ja tulee erottua viestinnällä. Siksi Boosteri lorautti Stamacin viestintään ripauksen kansallisromantiikkaa runollisella palvelukuvauksella.

stamac_kuva-1
stamac_kuva-2
stamac_kayntikortit
Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn