Meidän varaan rakennetaan | Työt | BSTR Luova Konttori

Meidän varaan rakennetaan

Asiakas

Semko

Projekti

Brändiuudistus

Yhdistävä tekijä uudisti brändiään


Semko on vuonna 1975 perustettu hitsaava konepaja, joka valmistaa metalliosia rakennusteollisuuden tarpeisiin. Kokoluokkansa edelläkävijälle laatu ja henkilökohtainen palvelu ovat aina olleet avainasemassa, ja nyt sama kokemus halutaan välittää myös uuden sukupolven mestareille.

TIIMI:
Projektipäällikkö: Elina Jacklin
AD: Sami Metsänranta
Copywriter: Anssi Hanhimäki
Graafinen suunnittelija: Jani Rutonen
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija: Rami Renko
Kuvaaja: Tuukka Kiviranta


Tavoite

Rakennusteollisuudessa käynnissä oleva murros loi muutospaineen Semkon viestintään. Miten säilytetään saavutettu tunnettuus luotettavana toimijana suunnittelijoiden ja rakennusmestareiden keskuudessa vanhan sukupolven vaihtuessa uuteen.

Semkon uusi strateginen linjaus antoi suuntaviivat markkinointiin, jonka tavoitteena on nostaa yrityksen tunnettuutta, kasvattaa toiminnallista ja laadullista etumatkaa ja nousta kilpailijoiden ohi myös visuaalisesti.


Ratkaisu

Boosterin käsissä syntyi näyttävä ja kohderyhmää puhutteleva alusta viestinnälle ja tiedonjaolle. Uudistimme Semkon visuaalisen ilmeen ja verkkosivuston sekä kiteytimme yrityksen pääviestit.
 
Syntyi uusi Semko. Näyttävä tekijä, joka yhdistää konepajan tuotteet, tekijät, betonin, raudan ja ratkaisut hyvällä asenteella, rennolla otteella ja aina sovitulla tavalla.


Näkyvyys verkossa

Uuden identiteetin myötä myös Semkon verkkosivusto päivitettiin mobiililaiteystävälliseksi.

semko-katalogi
Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.bstr.fi/tyot/meidan-varaan-rakennetaan">
LinkedIn