HOISKO CLT digitaalinen markkinointikampanja | Työt | BSTR

HOISKO CLT digitaalinen markkinointikampanja

Asiakas

CLT Finland Oy

Projekti

Digitaalinen markkinointikampanja

Ideoiden rakennusaine löysi yleisönsä


Konseptointi, kampanjasuunnittelu, videoiden käsikirjoitus ja ohjaus, animointi, Google Display -bannerit ja Facebook- ja Instagram-mainonnan toteuttaminen

TIIMI:
Projektipäällikkö: Anniina Walsh
Projektiassistentti: Viivi Mäkiranta
Luova johtaja: Jussi Ojala
Copywriter/AD: Anssi Hanhimäki
Graafinen suunnittelija: Maiju Degerman
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija: Matti Koski-Sipilä
Kuvaaja: Tuukka Kiviranta
Google- ja YouTube-mainonta: Myynninmaailma


Tavoite

Matka kotiin alkaa metsästä. HOISKOn ristiinlaminoitu massiivipuu eli CLT on ideoiden rakennusaine, jonka monipuolisuus ja muokattavuus luo uusia mahdollisuuksia rakentamiseen. Tämän halusimme kertoa ytimekkäästi potentiaalisille asiakkaille digitaalisten markkinointivälineiden kautta.


Ratkaisu

Toteutimme HOISKO CLT:lle digitaalisen markkinointikampanjan, joka rakentui tuotteen ominaisuuksien ympärille. Näistä aineksista syntyi ideoiden rakennusaine: kolmen videon sarja, jossa helppo ja tehokas rakentaminen kohtaavat turvallisen rakennusmateriaalin ja rajattomat mahdollisuudet. Kampanja jalkautettiin digitaalisesti sivustolla, Facebookissa, Instagramissa ja YouTubessa sekä Googlen tarjoamien eri mainosmuotojen kautta.

Kampanja saavutti loistavasti sille asetetut tavoitteet ja lisäsi merkittävästi sivustoliikennettä ja yhteydenottoja. Erityisesti Facebookissa kampanja keräsi runsaasti huomiota halutuissa kohderyhmissä.