Hit the right notes - bstr

Hit the right notes

Asiakas

Steamec

Projekti

Brändiuudistus

Steamec ponnistaa Kurikasta kansainvälisille markkinoille


Yrityksen visuaalisen ilmeen uudistaminen. Markkinointiviestit ja -materiaalit, verkkosivuston toteutus.

TIIMI:
Tuotanto-AD: Jani Rutonen
Copywriter: Siru Lämsä
Web-kehittäjä: Kaisa Koskela
Projektiassistentti : Hanna Heikkola


Tavoite

Teollisuussuunnittelua ja tuotantolinjoja räätälöidysti valmistavan Steamecin brändi vaati kirkastamista ja sanoman kiteyttämistä. Tavoitteena oli saada viesti laadukkaasta ja varmasta konepajasta perille entistä laajemmalle kohdesegmentille myös kansainvälisesti.


Ratkaisu

Steamecille luotiin moderni visuaalinen brändi-identiteetti ja mehukkaat sanallisen viestinnän linjaukset, jolla yritys erottuu omaleimaisesti.


iso-keski