Raikas tuulahdus markkinoille | Työt | BSTR Luova Konttori

Raikas tuulahdus ilmanvaihtokoneiden markkinoille

Asiakas

Energent

Projekti

Lanseerauskampanja

Puhdas ilma on tärkeä osa hyvinvointia kodissa ja kaikkialla, missä me ihmiset vietämme aikaamme. Euroopan pohjoisin laitevalmistaja Energent tietää, miten raikkaampaa tulevaisuutta luodaan. Energentin osaamisen ydin on testattujen matalaenergia­ilmanvaihtokoneiden tuotekehityksessä ja valmistuksessa.




TIIMI:
Projektipäällikkö: Mari Dawe
Luova johtaja: Jussi Ojala
AD: Siru Lämsä
Copywriter: Siru Lämsä
Viestinnän suunnittelija: Outi Myllymäki
Digitaalisen markkinoinnin suunnittelija: Matti Koski-Sipilä
Kuvaaja: Tuukka Kiviranta

Z on Energent Oy:n uuden sukupolven ilmanvaihtokone. Se syntyi tarpeesta vastata monipuolisesti erilaisten tilojen haasteisiin. Se on vaaka- ja pystykoneiden jälkeinen uusi kompaktimpi ulottuvuus, joka on älykäs, energiatehokas ja mukautuva ilmanvaihtokoneiden sukupolvi. Z on loistava valinta vastaamaan esimerkiksi teollisuuden, kauppakeskusten sekä koulujen ja päiväkotien ilmanvaihdosta.


Tavoite

Uuden konesarjan esittely markkinoille ja myynnin käynnistäminen sekä samalla koko brändin tunnettuuden kasvattaminen.


Ratkaisu

Konesarjalle luotiin identiteetti, joka henkii pohjoista raikkautta sekä kansainvälisesti kilpailukykyistä ilmanvaihdon laadukkuutta. Konesarjan tarina sekä sen innovatiiviset ominaisuudet avataan omalla sivullaan, jossa tekniset tiedot kerrotaan kiinnostavasti videon ja 3D-animaation keinoin. Tunnettuutta kohderyhmän keskuudessa haettiin kuukauden kestävällä LinkedIn-kampanjalla.


Z on kokoonsa nähden tehokas. Aiempia vaaka- ja pystymalleja kompaktimpana se sopii monenlaiseen tilaan. Konesarjan muotoiluun on myös panostettu ja skandinaavisen puhdaslinjainen kone sopii sijoitettavaksi myös kohteisiin, joissa ei ole erillistä konehuonetta. Konesarjan identiteetti ammentaa pohjoisesta raikkaudesta ja minimalismista. Z-koneessa on kaikki tarpeellinen, muttei mitään ylimääräistä.

Lanseerausvideo kuvattiin Z-sarjan syntyseudulla Energentin Oulaisten tehtaalla. Energentin tuotepäällikkö Risto Lumiaho ja tuotekehitysinsinööri Ossi Laakso kertovat miten konesarjan tehokas sydän paketoitiin uusiin, upeisiin kuoriin.

20000
näyttökertaa julkaisuille
aineiston latausta

(tekninen esite tai käyttöohje)

200
Reagointia julkaisuihin

(tykkäys, kommentti, jako)

Lanseeraus LinkedInissä

Lanseeraus huipentui LinkedIn-lanseerauskampanjaan, joka ajoittui ajalle 3.11.–15.12.2017. Kampanjan kohdennuksella onnistuttiin tavoittamaan oikea kohderyhmä ja kävijät viettivät konesarjan sivulla keskimäärin 1 minuuuttia ja 23 sekuntia.

Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.bstr.fi/tyot/energent">
LinkedIn