26.10.

Ostaako vai tehdäkö itse, kas siinä pulma

Kyllä jollakin oli joskus helppoa, piti päättää olemisesta. Pelkkä oleminen silti harvoin riittää kilpailuun keskittyneessä liiketoiminnassa. Vaaditaan esiintuloa, oman osaamisen ja erinomaisuuden ilmaisemista, sitkeyttä – markkinointia.

Markkinointi maksaa. Myynti tuo rahaa taloon. Helppoa. Vai onko? Myynninkin voi ostaa ja markkinoinnin tehdä itse. Vai voiko?

Vielä pari vuotta sitten tein markkinoinnin, hoidin aikataulut, laadin materiaalit, laitoin ne mediaan, koostin raportit, suunnittelin kampanjat ja kirjoitin tiedotteet. Aika mimmi. Sitten tuli BSTR ja kysyi, miten voi auttaa. Haastoi uusiin kokeiluihin ja kannusti materiaalin viimeistelyyn. Hitto, multa viedään työ, ajattelin. Vaan tulokset puhuivat puolestaan.

Niin, markkinointi on yhdessä tekemistä, ideoiden lennättämistä ja toimenpiteiden sopimista. Väitän, että kuuden hengen tiimi saa aikaan monipuolisemman, tavoitteellisemman ja visuaalisesti näyttävämmän työn kuin yksi. Mikäli olet samaa mieltä, voit peukuttaa tuonne alle.

Markkinointi maksaa, aloitin jo yhden kappaleen. Kyllä. Markkinoinnin, viestinnän ja mainonnan tekeminen on edustamani yrityksen liiketoimintaa. Olehan yhteydessä, istahdetaan kahvikupin äärelle ja käydään läpi markkinointianne, sitoumuksetta, avoimin mielin. Tärkeintä kai on, että ei jäädä pohtimaan olemista vaan saadaan liikettä aikaiseksi?

Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.bstr.fi/ostaako-vai-tehdako-itse/">
LinkedIn

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Nimi *