05.04.

Kasvua kiitos

Kasvu Open on jo vuosia auttanut yrityksiä kasvamaan.  Alussa mukana oli muutamia kymmeniä yrityksiä ja tänä vuonna puhutaan jo tuhannesta yrityksestä ympäri suomen. Suomalaiset yritykset ovat saaneet taas kasvun draivin. Tänä vuonna Kasvu open toteutetaan Etelä-Pohjanmaalla ensimmäistä kertaa. Suupohjassa aloitettiin jo viime vuonna ja tänä vuonna vauhti vaan kiihtyy. Mikä tämä Kasvu Open sitten on? Kasvu Openiin voi tutustua tarkemmin heidän omissa kanavissaan mutta yksinkertaisesti ilmaistuna Kasvu Open on polku, joka sparraa kasvunnälkäisiä yrityksiä kohti menestystä. Alueemme yrityksiä haki Kasvupolulle yli 100 kpl, joka on huikea määrä. 30 yritystä läpäisi tuomariston tarkan seulan ja jatkaa Etelä-pohjanmaan ja Suupohjan kasvupoluilla eteenpäin kohti valtakunnallista finaalia. Itse pääsen toimimaan yritysten sparraajana kummallakin alueella ja tapaamaan alueen kaikki jatkoon päässeet yritykset ”Myllärin” roolissa www.kasvuopen.fi/asiantuntijat/tero-luoma.

Yritysten isoimmat haasteet kasvun tiellä liittyvät myyntiin ja markkinointiin. Seuraavat kysymykset nousevat esiin useimpien yritysten kohdalla:

  1. Miten kerron kiinnostavasti yrityksestä sekä tuotteista/ palveluista?
  2. Kenelle sen kerron eli mikä on oikea kohderyhmä?
  3. Missä kerron eli mitä markkinoinnin kanavia minun tulee käyttää?

Kaikkiin näihin kysymyksiin löydetään vastaukset jokaisen yrityksen kohdalla ennemmin tai myöhemmin. Yksin pohtiessa asiat saattavat kestää hieman kauemmin. Sopivan kumppanin avulla haasteet ratkeavat varsin nopeasti ja saadaan yritys kunnolla kasvun uralle. Kun yrityksessä halu kasvaa niin Boosterilaiset olemme mielellämme avuksi.

Tero

Toimitusjohtaja
Facebook
Facebook
Google+
Google+
https://www.bstr.fi/blogi/kasvua-kiitos">
LinkedIn

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä

Kohti voittoisaa markkinoinnin suunnittelua

huhtikuu 19, 2018

Toteutimme viime vuonna asiakkaillemme markkinointisuunnitelman hahmottamiseen pelikirjan. Pelikirja toimii huoneentauluna, joka rytmittää vuoden markkinointitoimet. Olen täyttänyt pelikirjaa yhdessä asiakkaiden kanssa..

Mitä on markkinointi?

huhtikuu 13, 2018

Niin kuin Pablo Picasso on aikoinaan sanonut, sinun pitää tuntea säännöt kuin ammattilainen ennen kuin voit rikkoa niitä kuin artisti...

Brändin kanssa pakattu

maaliskuu 8, 2018

Kuvittele mielessäsi kauppareissu. Se on usein nälän ja väsymyksen sävyttämä arjen pakkopulla. Kuljet samoja reittejä etsien hyväksi todettuja tuotteita ja..